czwartek, 15 sierpnia 2013

Moje pierwsze Candy !

Kochane czytelniczki zapraszam na moje pierwsze Candy !
Troszkę się ociągałam z napisaniem tego posta , gdyż miałam mały zastój w uszyciu nagrody !
Candy odbywa się z okazji 2000 odwiedzin mojego bloga , co mnie niezmiernie cieszy .
Tak się ociągałam , że jest już dużo więcej :) 
Nie wiem szczerze mówiąc jak wy to robicie , że macie tylu obserwatorów i czytelników , u mnie pewnie są to przypadkowe wejścia , ale właśnie dlatego chciałabym wynagrodzić odwiedzanie  tych , którzy są częstymi gośćmi :)
Zatem do wygrania drogie Panie są własnoręcznie uszyte przeze mnie literki , które tworzą napis HOME oraz dwa serduszka :)
Chętnych do wzięcia udziału proszę o :
- skomentowanie tego posta co jest jednoznaczne z wzięciem udziału w zabawie
- opublikowanie banera ze zdjęciem podlinkowanym u siebie na blogu
- dodanie mojego bloga do ulubionych 
- osoby anonimowe proszę o pozostawienie komentarza oraz swojego maila

Zapraszam kochane , mam nadzieję , że moja skromna praca zagości u którejś z was w domu :)
Na wyniki zapraszam 1 września :)


18 komentarzy:

  1. Czyżbym była pierwsza?
    No to staję grzecznie w kolejeczkę i trzymam sama za siebie kciuki! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję , że nie będziesz jedyna :)
      Ale wtedy miała byś wielkieeeee szanse :D

      Usuń
  2. Słodkie te literki , uwielbiam wszelkie napisowe dekoracje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne :) Ustawiam się w kolejce i cierpliwie czekam na rozstrzygnięcie. Może się uda...:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chce, ja chce!!!

    Pozdrawiam

    www.maszaa26.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  5. Och jak tu skomentowac takie slicznosci?Paulinko po prostu przesliczne te literki i juz sie nie moge doczekac aby je wziasc w lapki .Moze mi sie poszczesci:)Pozdrawiam serdecznie.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ustawiam się w kolejce i ja :-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. z przyjemnością obserwuję i zgłaszam się na candy.
    pozdrawiam wakacyjnie. Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Och literki i serduszka cudnie się prezentują :).

    Z wielką chęcią przyłączę się do zabawy i mam nadzieje, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  9. O jaki śliczny napis :) Chętnie wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. to i ja ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. w kolejce po szczęście staję i ja :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Nic się nie martw ;) Ludzie są jak ćmy i blask ich przyciąga ;) Na pewno pozostawią miliony śladów swoich stóp na Twoim blogu ;) Uśmiecham się do literek i zapraszam na moje candy ;) Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam, że Ci się chciało i wyszło tak efektownie. Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  14. również się zapisuję i zapraszam na candy do siebie :) data ta sama :)
    http://domowerobotki.blogspot.com/2013/08/ekspresowe-candy-rozdawajka.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Copacabanaa
    Adres e-mail: copacabanaa@op.pl
    Podlinkowany baner na blogu : http://copacabanaa.blogspot.com/
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja rowniez dolaczam sie do ogonka:) Slicznosci przygotowalas!
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://insidedreamhouse.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń